2016. július 24., vasárnap

Angyalszárnyas póló készítése

Pólót készítettem. Még a nyaraláskor vettem egy fehér pólót amin strasszokkal a hátán angyalszárny volt ragasztva. Imádom. Egyszerűen gyönyörű szerintem.
Unásig tudnám hordani, de nem lehet.....
Nézegettem itthon de semmi olyat nem találtam ami tetszett volna.
Mit tesz ilyenkor az ember..... elkészíti maga.
Legalábbis én így tettem.
Elővettem egy pólót és nekiálltam.
Először kerestem a neten mintát, felnagyítottam és nyomtattam.
Utána kartonra átrajzoltam indigó segítségével majd kivágtam részeket úgy hogy át lehessen festeni..
Nem tudom mennyire vagyok érthető inkább mutatom mit is csináltam....



És íme a kész póló. Imádom.
Szent isten olyan vagyok mint egy díjbirkózó. Nincs ekkora hátam csak kicsit hülyén álltam be hogy látszódjon a minta. :)


3 megjegyzés:

Rosa írta...

Looks fantstic!

Luca írta...

Nagyon jó lett. Úszó vállaid vannak a képen. Indulhatsz az olimpián :))

Moncsi írta...

Komolyan nincs ekkora vállam és hátam sem. Nem tudom szeretnék e ilyet bár a képet elnézve nem. :)