2015. június 22., hétfő

Dupla cipzáros neszi elkészítése

Akkor először itt a dupla cipzáros neszi elkészítésének módja.
Elkezdtem én is csinálni újra és fényképeztem is de félbemaradt a munka mert nem úgy sikerült ahogy szerettem volna folyton bontani kellett és most már eljutottam odáig hogy inkább abbahagyom a munkát.
Ilyenkor már nincs értelme bármit is csinálni varrás téren.
Mindegy. De ti nem maradtok leírás nélkül.
Megadom a pontos elérhetőséget ahol fellelhető a dolog.
Amire én rájöttem varrás közben az az, hogy szerintem érdemesebb a külső részt bélelni mert ha a zsebeket béleled egyenként akkor nagyon ducika lesz a végére. Csini de már nem lehet úgy pakolni.
Ez csak egy észrevétel részemről de mindenki úgy csinálja ahogy gondolja.

Szóval itt található az eredeti leírás.

Jó munkát mindenkinek.

1 megjegyzés:

Folticák írta...

Nagyon jó a leírás! Köszönöm, hogy megosztottad!