2014. január 17., péntek

Vidám kis nyári táskám

Megláttam a neten és menten beleszerettem. Annyira bejött a dolog, hogy sutba vágtam minden házimunkát ami megvárhat még és leültem alkotni. Mire elkészült meg is nyugodtam. Hát igen kicsit alkotó függő vagyok nem tehetek róla. Megvolt a napi adagom és nyugi van egy kicsit most.
És akkor mutatom mi  csigázott fel ennyire.
Ez ez én kis táskám:
A történethez még hozzátartozik annyi, hogy mikor mentem ma melóba ezt a kis táskát akartam vinni, és jött a felismerés, ennek milyen vidám színe van, hogy fog menni az én fekete kabátomhoz a fekete nacimhoz és persze a fekete csizmámhoz? És egyáltalán miért is van rajtam mindig fekete, hiszen nem is szeretem annyira? Valahogy télen mindig ez van sötét komor színek...... akkor öltözzünk másképp!
Elő a fehér kabát, a barna naci és a barna baki. No ez már egy kicsit más, és még a kedvem is jobb lett!!!

1 megjegyzés:

Kays Kids írta...

Your little bag is lovely.
hugs