2012. június 9., szombat

Tanulok:)

Nos, elkezdtem ismerkedni kicsit komolyabban az ólomüveg technikával. Szemeztem már régebben is ezzel a dologgal, de most jött el az ideje, hogy készítsek is valamit.
Magamtól nem hiszem, hogy ilyen hamar elkezdtem volna, de mivel a foltvarró csajokkal most már lassan a karácsonyra készülünk, és bizony oda ólomüveg technikával készült képet készít mindenki ezért hát nekem is meg kellett barátkozni a gondolattal. Nem tartott sokáig.
De előtte azért kipróbálom a dolgot egy másik képen, mivel a karácsonyi már szaténnel fog készülni és nagyobb volumenű dolog lesz.
Ma a varrjunk a szabadban program keretében kiszabtuk a ferdepántot és én itthon el is kezdtem a dolgot.
Már alakul, azért már látszik mi is lesz belőle.
A neheze viszont csak ezután jön, kézzel láthatatlan öltésekkel végigvarrni, végigtűzni:) Nos, ez már meló lesz rendesen:))))
Eddig ilyen a kolibris faliképem, mert hát falikép lesz belőle az tuti.
Én már most imádom:)))

A méretéről csak annyit, hogy nem kicsi, az eredeti képet fotószerkesztő programmal kilenc darabra vágtam és külön-külön minden darabot nyomtattam, úgy, hogy darabonként egy A4 méretű lapra férjen rá, utána összeillesztettem, és összeragasztottam a darabokat. És már kész is.

Nincsenek megjegyzések: