2012. április 3., kedd

Katica fakanálfigura

No, beszereztem minden hozzávalót a fakanálfigurámhoz.
El is készült az első, egy katica.
A szivacs henger már régóta  megvan, de soha nem tudtam mit is tudnék kezdeni vele, hát most megtaláltam a megoldást.
Festek elmerülten amikor apa csodálkozva beszól:
"-Hogy van neked ilyen kis apróságokhoz ekkora türelmed?"
Úgy, hogy imádom csinálni, mikor alkotok nekem megszűnik a világ körülöttem:))
Csak mikor befejeztem akkor veszem észre mekkora rumlit csináltam közben:)))
De nem baj, úgyis nekem kell elpakolni:)
No, nem beszélek annyit mutatom a katicát.
Szerintem irtóra aranyos lett, és szuperül mutat az előszobába.
Van még fakanál úgyhogy azt hiszem nem ez volt az utolsó darab:)
Annyira vidám, hogy akaratlanul is mosolygok mikor nézem:))))
Mosolyogj velem te is!!!

1 megjegyzés:

erikastyle írta...

Tündéri! :))))