2011. július 26., kedd

Az én pillepalack vázám

Marcsinak voltak kérdései a pillepalack vázával kapcsolatban amire nem tudtam válaszolni anélkül, hogy el ne készítettem volna én is.
Az én vázám ilyen lett 2,5 literes colás palackból:


 Jelentem a dolog működik.
Nem kell ragasztani sehol sem.
És hogy én hogyan is készítettem?
A megadott módon bevagdostam a palackot, utána a kis csíkokat jól lenyomkodtam vízszintesig hátrafelé.
Utána úgy gondoltam, hogy egy-egy csík az utána következő harmadikhoz csatlakozzon.
Odaillesztettem felülről és lenyomkodtam a törésvonalnál, és mögé illesztettem, csak a harmadik mögé, a másik kettő előtt megy majd.
Húúúúúúúúúúúú, remélem azért érthető.
Csinálhatod úgy is, hogy először hajtogatsz, és utána fűzöd a csíkokat. (Én így csináltam, mert először azt hittem kell ragasztani)
Tehát ragasztás nem kell csak fűzögetni.
A kicsi fiam már le is nyúlta, kéri a következőt:)))

Nincsenek megjegyzések: