2011. április 11., hétfő

Ajándékot kaptam!!!!

Ma megkaptam Erika ajándékát, amit már nagyon vártam!!!!!!!!
Egy gyönyörű szép goblennel ajándékozott meg.
Hihetetlenül szép!
Nagyon szépen köszönöm!!!
Számomra ez még mindíg hihetetlen, hogy az ember ilyen jó, önzetlen barátokat szerezhet a neten:)))))
Soha nem gondoltam volna, és nem is hittem el mindaddig amíg velem is meg nem történt!
Csodálatos érzés, és amikor csak úgy meglep valaki a távolból egy ajándékkal a barátsága jeléül, vagy ha valami bánt ír neked pár vigasztaló szót, az valami elképesztően jó érzés!!
Olyan boldog vagyok, hogy az valami hihetetlen, még jó, hogy nem láttok, nem szeretek pityeregni mások előtt:)))
És itt az ajándék amit kaptam drága netes barátnőmtől Erikától:


2 megjegyzés:

Nagy Farkas Dudás Erika írta...

Jól indul a heted, folytatódjon is így!

Moncsi írta...

Köszönöm szépen, remélem úgy lesz:)))
Legyen szép napod, heted neked is!!