2011. március 14., hétfő

Zumba:)

Jön gőzerővel a tavasz, lassan lekerül a nagykabát, és én kicsit félve állok rá a mérlegre:))
A sok nasi, a kényelem  nem tesz jót már nekem sem.:(
Ideje egy kicsit megmozgatni magam táncikálni megint... 
Tavaly kapott el engem is ez a láz, de aztán valahogy abbamaradt, lecsengett nálam a dolog.
Most elővettem újra és imádom ezt is megint, beteszem a latin zenéket és már pörgök is mint a búgócsiga takarítás, mosogatás és a napi kötelező tennivalóim közben. Szuper jó. 
Izzadok is közben rendesen, tehát ég a zsír rendesen.:)))
Tudok róla, hogy nagyobb városokban vannak ilyen tornák, összejövetelek, de nálunk sajna még nincs, de ha lenne az én időbeosztásomba tutira nem férne bele, ezért hát kutattam, kerestem és a fáljmegosztó oldalakon találtam ilyen dvd-ket.
Ha valamiért neked még elkerülte volna a figyelmedet akkor mutatok pár videót a netről.


Most már a lánykám is felfedezte végre magának a dolgot, és zumbázik ő is, még jó, hogy annak idején olyan sokat kerestem hozzá videókat.
A legszebb azért az az egészben, hogy észrevétlenül megtanultam pl szambázni. 







Ezeket a klippeket csak érkelődés felkeltésnek tettem fel......

Nincsenek megjegyzések: