2011. március 5., szombat

Boutis technikával készült:)

Tegnap böngészés közben találtam rá erre a technikára. Rögtön megtetszett és természetesen alig vártam, hogy legyen időm és kipróbálhassam. Gyönyörű dolgokat láttam ezzel a technikával készítve. Én nem mertem elsőre csak egy nagyon egyszerű pici-apró tűpárnát készíteni. A felvétel nem a legjobb mert picike a párna, de azért remélem látható valamennyire. Ezt én készítettem.
Még elég kezdetleges, de arra tökéletes, hogy megszeressem rájöjjek  pár dologra közben, hogy utána már egy kicsivel nagyobba merjek kezdeni.
Egyszerű, de mégis elegáns.
Most is készül egy ami már egy kicsivel nagyobb.
És most egy pár kép ami ezzel a technikával készült de nem az én munkáim, ezek alapján szerettem meg a dolgot.






 Érdekel a dolog?:))))

4 megjegyzés:

erikastyle írta...

Igen! Igen! Igen! Én is akarok ilyet tudni!!! :))))))))) Nagyon jóóóóóóó! Részletekért hová menjek? :)))))))

erikastyle írta...

Találtam egy videót erről a technikáról, olvastam hozzá leírást, hát lehet, hogy most nincs annyi türelmem hozzá, hogy kipróbáljam, nem egyszerű, de annál szebb a végeredmény. :)))) Csak így tovább Moncsi, ügyes csajszi vagy! :)))

Névtelen írta...

Szia Moncsi! Anyukám nagy mestere ennek a technikának. Biztosan segít. Most is készített egy szépséges terítőt szalaghímzéssel kombinálva. Marika oldala- nálad is fent van.
Üdv: Cseppentőné Ildikó

Böbike írta...

Erika!
Gyere hozzám:) Az én blogomban is találsz egy ilyen technikával készült párnát :)