2011. február 8., kedd

Keresztszemes minták

Ezeket a mintákat néztem ki most, hogy elkészítem majd őket a gyerkőcöknek, és magunknak is.
A paci mintákból a Moncsinak lesznek majd valamik. Talán majd párnán lesznek díszek:))



Imádja a csajos a lovakat.
Ezek pedig majd az Istikének lesznek minták:



Ezeket pedig a nagyszobába gondoltam. Nagyon szeretem az angyalos, tündéres képeket egyébként is.:)

Most már csak az a kérdés mikor fognak elkészülni. A lendület most megvan csak kérdés meddig tart:))

4 megjegyzés:

erikastyle írta...

Szia Mónika! Nagyon kedvesek ezek a keresztesszemesek is! Kérlek nézz be hozzám, van ott neked valami! Puszi! Erika

Murphy írta...

Szia!
Nálam is vár rád valami. :)

Vízicsibe írta...

Jaj de jók ! Pont most kerestem ajándékhoz lovacska mintát. Ha hazajön a lányom, akkor majd kiválasztja, hogy melyiket szeretné. Köszi szépen :)

Unknown írta...

Sziasztok! Nekem nagyon tetszik a pillangós kép, és meg szeretnám csinálni, de nem látom hogy milyen színek kellenek pontosan! Leírná nekem valaki?