2010. október 5., kedd

Holdas filigránom

Ma reggel már tombolt bennem az alkotási vágy, úgyhogy gyorsan előkaptam egy filigrán sablont, és nosza nekiestem. Egy kicsit most megnyugodtam, egyenlőre elég volt. Kicsit már kezd olyan lenni mint a drog. Ha nem alkotok valamit akkor egy idő után elvonási tüneteim vannak, és idegesebb vagyok a kelleténél. Nevetséges de tényleg így van nálam.:)) 
Ma nem megyek délutánra dolgozni, szabin vagyok úgyhogy azt hiszem további díszek fognak készülni. 
A mai alkotásom képe:
 Ha tetszik és te is el szeretnéd készíteni akkor íme a sablon hozzá. Én fotópapírra készítettem, mert tetszik a fényes felülete, és nem igazán vastag.
 Jó munkát hozzá!

6 megjegyzés:

batorba írta...

OHHH! Ezt nekem is meg "kell" csinálni!!! Köszönöm!!!:-)))

atira írta...

Én is megcsinálom. Köszönöm.

Ili írta...

Mivel vágtad ki ennyire egyenletesen??? Gyönyörű lett!!!

Moncsi írta...

Kedves Ili!
Én kicsi tapétavágó késsel dolgoztam. Tavaly az oviba zsilettel csináltam, de szétvágta a bőrt az ujjaim végén mindig, úgyhogy maradok a tapétavágónál. Nem javaslok hozzá viszont vastag kartont, mert akkor szétmegy a kezed mire kivágod, én itt fotópapírt használtam de a többit már műszaki rajzlapból készítem. Jó munkát hozzá!

Ili írta...

Köszönöm a válaszod! Vágólapon vágod?? Mert másképpen nem tudom lehet e? Mit dekorálsz vele?
Ugye milyen tudatlan vagyok???

Moncsi írta...

Kedves Ili!
Megpróbáltam vágólapon vágni, de sajnálom erre befogni, úgyhogy én egy fa táblára teszek egy vastagabb régi újságot, és ezen vágom ki. Bármin kivághatod amit nem sajnálsz ha össze-vissza lesz kaszabolva.:)). Én ezeket a díszeket az ablakra ragasztva szeretem igazán, de ha színes papírból készíted és ráragasztod egy fehér vagy színes alapra akkor úgy is jól mutat. Lehet akár képeslap, meghívó, vagy csak bekeretezve egy egyszerű kép. A fantáziádra van bízva. Egyébként nem vagy tudatlan csak gondolom most találkoztál még a dologgal először és azért új még a dolog. De ha elkezded csinálni számtalan ötleted lesz menet közben. Csak győzd megvalósítani őket.:))
Szia Moncsi