2009. november 27., péntek

Gyönyörű párna minta


















Amikor rátaláltam erre a mintára rögtön megtetszett. Nem is hagyott addig nyugodni míg meg nem próbáltam megcsinálni. Saját tapasztalat alapján mondhatom, zabálja az anyagot. A kockák amikből a virágok lesznek, 2 cm oldalhosszúságúak. Minden második kockába kerül a virág, függőlegesen is minden másodikba, de egymás alatt vannak a minták. 20 cm-es kirajzolt alapból a végén 10 cm-es lesz. A felére zsugorodik. De érdemes megcsinálni mert gyönyörű szép a végén. 
Az én mintám ilyen lett:



Ez az eredeti minta, de nekem jobban tetszik a hátoldala az anyagnak:



Ez olyan extra nekem. De mindkét oldal szép. Valami nagyon puha anyagból érdemes elkészíteni szerintem. Nem tudom mi lesz még ebből az anyagból, de fel lesz használva az tuti.

Nincsenek megjegyzések: