2009. október 25., vasárnap

A saját alkotásaim a blogban talált képek alapján készültek


Ez egy szatyortároló, amit nagyon szeretek. Egyszerű volt elkészíteni és nagyon praktikus.


Én csak tatyónak hívom. Imádom. Nem egy nagy szatyika, de arra pont megfelel, hogy melóba a kajámat hordjam benne. Háromféle bársony anyagból készült, és igazán nem volt nehéz elkészíteni.


A kedvenc táskám. Bélelt, egy fakkos, bársony anyagból készült. Nagy sikere volt a környezetemben. Kicsit nehezebb volt elkészíteni, de ha én meg tudtam csinálni bárki képes rá.


 

Ez a táska már két különálló fakkal rendelkezik. A kislányomnak készült aki imádja a playboy cuccokat. Meglepi volt, és nagyon örült neki. Fekete bársonyból készült, s a jel rózsaszín gyöngyökkel van rávarrva. Szintén bélelt. Alul még ki van alakítva benne egy kis esernyőtartó is. Kicsit macerás volt elkészíteni, főleg, hogy ez volt az első táska amit készítettem, de megérte. Az tuti, hogy ilyen nem jön szembe veled az utcán.


Ez egy takaró lesz majd ha elkészül egyszer. Rombuszokból van külön-külön összevarrva. Ha van egy kis időm, de a varrógépet nem tudom bekapcsolni valami oknál fogva ezt szoktam csinálgatni. Rózsaszín és piros rombuszoból áll, és eszméletlen puha lesz majd készen, de hogy mikor azt még nem tudom....

Nincsenek megjegyzések: